Логотипи на нігтях
У вас може бути брендова сумка і стильні дизайнерські туфлі цього сезону, але як щодо дизайнерських нігтів? Без проблем! Адже наша тема сьогодні – логотипи на нігтях.
За останні пару років, нейл-арт стає дедалі сміливішим. Ми вже бачили, як знаменитості та блогери експериментують з різноманітними формами нігтів та незвичайними тенденціями манікюру, такими як браслети на нігтях, нігті з дротом, селфі-нігті тощо. А сьогодні я познайомлю вас із дизайном нігтів, натхненим подіумом. Отже, зустрічайте – манікюр з логотипами.
Як каже стара приказка: "Знайди те, що любиш, і не відпускай". Так, той, хто вперше вимовив ці слова, швидше за все думав про кохання, друзів або пошук сенсу життя, але сучасний світ диктує свої інтерпретації, і для деяких ця фраза, ймовірно, підсумовує їхні стосунки з улюбленими брендами.
Лояльність до брендів – це популярна тема для обговорення. Хтось вважає, що бути прихильником однієї марки – це безглуздо, хтось взагалі байдужий до шопінгу, а хтось вважає себе не просто шанувальником бренду, а частиною сім'ї певного модного будинку.
Для тих, хто так само хоче бути частиною високої моди, але не може віддавати тисячі доларів за брендову річ, є й інші способи приєднатися до армії шанувальників дизайнера. Наприклад за допомогою нанесення логотипів та принтів на нігті.
Як можна здогадатися, ідея наносити логотипи улюблених брендів на нігті прийшла до нас із модних подіумів. Але прийшла вона, звідки не чекали! :) А саме, з показу на чоловічому тижні моди! Модний будинок Balenciaga вивів своїх моделей-чоловіків на подіум із манікюром, на якому красувався логотип бренду.
Чоловічий манікюр справив фурор на показі, і тенденцію перейняли інші великі будинки моди.
Марк Джейкобс, наприклад, створив іменний дизайн манікюру, написавши своє ім'я на 10 пальцях моделей. Стиліст Джин Сун, яка була відповідальна за нігтики моделей осіннього показу Марка Джейкобса, поєднала "гламурний" базовий колір (новий насичений бордовий відтінок лаку Marc Jacobs Beauty Enamored Nail Lacquer, що запускається цього року) з логотипом модного будинку Marc Jaco.
Деякі моделі мали повний набір літер "Marc Jacobs", тоді як манікюр інших був прикрашений двома літерами "J", прикріпленими тільки до їх мізинця.
Подібний дизайн був помічений і у Kenzo, але у зелено-білих кольорах, щоб відповідати естетиці бренду.
Як уже заведено, нові тенденції неил-арту широко розвиваються далі завдяки просторам соціальних мереж. Так, майстер нігтьового мистецтва Джесіка Уошік продемонструвала ці стильні, розписані вручну нігті з логотипом Nike (Джесіка також є дизайнером цього спортивного бренду) на своїй сторінці в Instagram.
Манікюр відразу ж припав до душі багатьом дівчатам, завдяки мінімалістичному дизайну та універсальним кольорам покриття, і швидко «адаптувався» під інші популярні бренди спортивного одягу.
Думаю що хлопці в спортивних костюмах, що походжають у нас на районі, теж би оцінили цей дизайн нігтів! :)
Японський експерт з нігтів Мей Каваджирі, яка була натхненником манікюру з логотипом Balenciaga, регулярно публікує цікаві дизайни нігтів у Instagram, щоб продемонструвати й свої навички нігтьового мистецтва:
Якщо такий дизайн для вас трохи «занадто», то для чогось більш тонкого і витонченого, черпайте натхнення у художника і посла Gucci Петри Коллінз. Для просування нового аромату Gucci, вона обрала лаконічний блідо-рожевий манікюр, на який було завдано тиснення золотом у вигляді букв логотипу Gucci та відповідним коштовним камінням. Чистий шик!
У той час як ця тенденція підживлена дизайнерськими брендами, якщо ви не шанувальник усієї цієї гламурної мішури, то вам не обов'язково наносити логотип на ваші нігті, щоб бути у тренді. Натомість можна вибрати фразу, своє ім'я або ініціали партнера – і створити свій особистий «бренд». :) І якщо брендову річ люкс класу не всі можуть собі дозволити, то брендовий манікюр точно кожному по кишені. :)